انتشارات ستاره جاوید

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش رک نیوز:، سایت  دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی ازچهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰) باز شد.در این صورت مخاطبان از بیست‌و‌نهم دی‌ماه می‌توانند وارد سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی

ketab.ir شده، پس از ثبت نام در سایت،کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند. همچنین پس از شروع نمایشگاه نیز مخاطبان می‌توانند کتاب‌هایی که انتخاب کرده بودند را سفارش داده و خریدشان را نهایی کنند که به صورت رایگان از طریق شرکت ملی پست به دست‌شان می‌رسد.

لازم به ذکر است؛ امکان خرید کتاب از سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برای عموم مردم فراهم خواهد شد؛ به واقع مخاطبان از یک‌شنبه (سوم بهمن‌ماه) با مراجعه به صفحه خود در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند کتاب‌هایی را که به بخش علاقه‌مندی‌های خوداضافه کردند، خریداری کنند.

انتشارات ستاره جاوید افتخار دارد که  با چهل عنوان کتاب  ادبی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کرده است.کتابها با20 درصد تخفیف و بصورت رایگان ارسال میشود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

نشرستاره جاوید