هزار خرده سکوت

رونمایی از کتاب هزارخرده سکوت نوشته فرشته اکبری

به گزارش رک نیوز: رونمایی از کتاب «هزار خرده سکوت» نوشته فرشته اکبری در عصر چهار شنبه در مراسمی که به همین منظور برگزار شد انجام گردید.در این مراسم حمید رضا حاجی بابایی  ، با تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد:شهید سلیمانی نماد یک انسان انقلابی است و انسان انقلابی کسی است که جان خود را برای مردم و کشور می‌دهد.اما فرد غیر انقلابی، مردم وانقلاب را فدای خود می‌کند.

وی بیان کرد

فرد انقلابی از امکانات خارج از سرویس عمومی و در حد متوسط جامعه به بالا استفاده نمی‌کند، یادآور شد:شهید سپهبد سلیمانی مغرور نبود و از بالا به مردم نگاه نمی‌کرد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد:

شهادت ایشان فرصتی شد که ما با چشم خود افول آمریکا را ببینیم؛ ما با هیچکس جنگ نداریم دوست نداریم با کسی بجنگیم .اما وقتی دولتی همچون آمریکا، مقام نظامی، سیاسی و مدیر ما را که به دعوت نخست‌وزیر عراق وارد کشور شده .مورد هجمه قرار می‌دهند، می‌بینیم که همه اقشار، یکپارچه به پا خاستند و خواستار انتقام از آمریکا شدند.

وی عنوان کرد:

مجلس شورای اسلامی در سه روز یک طرح سه فوریتی آماده کرد و توافق همه ارگان‌ها، تفکرات و سلایق مجلس را به دنبال داشت.نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگارش کتاب «هزار خرده سکوت» توسط فرشته اکبری، اظهار کرد:اکبری یکی از خبرنگاران خوب استان است که علاوه بر انتشار خبر، کار فکری می‌کند و در مراسم رونمایی این کتاب، تعداد زیادی ازاهالی رسانه حضور پیدا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران در جامعه نقش کلیدی ایفا می‌کنند، یادآور شد:

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی شفاف بسیاری از مشکلات جامعه را حل می‌کند، گفت:خبرنگاران زمینه آگاهی‌بخشی به مردم را هموار کنند.خبرنگاران بی‌ریا، غریبانه و در سختی کار می‌کنند و کار آنها مورد احترام است.

حاجی بابایی با اشاره به حضور ۳۸۰ ناشر در نمایشگاه سراسری کتاب استان همدان، گفت:

ارتباط شفاف در جامعه می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند و تقاضا داریم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برگزاری نمایشگاه کتاب که زمینه آگاهی‌بخشی را فراهم می‌کند، تلاش لازم را انجام دهند.

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید دیدن نمائید