چگونه به نمایشگاه کتاب

انتشارات ستاره جاوید در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران

حضور انتشارات ستاره جاوید در سی و دومین نمایشگاه  بین المللی کتاب تهران،گشتن در لابه‌لای غرفه‌های کتاب چه در کتابخانه‌های عمومی باشد و چه در نمایشگاه کتاب تهران،یکی از آن حس‌هایی است که با هیچ‌ چیز نمی‌توان عوضش کرد.

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب تهران هر سال حوالی اردیبهشت، جانی تازه به کتاب‌ها می‌بخشدو گویی مامن امنی است برای تشنگان کتاب تا چند روزی به پناهگاه امن کتاب‌ها پناه ببرندو از حال و هوای شلوغ و ماشینی شهر دور شوند و نفسی را با خرید کتاب تازه کنند.امسال هم نمایشگاه کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار شد.

سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران

سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران هم از نظر عنوان کتاب و هم از نظر تعداد انتشارات رشد زیادی کرده بود.بر طبق آمارچیزی در حدود ۶۰۰ هزار عنوان کتاب داخلی و نزدیک به ۲۰۰ هزار عنوان کتاب خارجی در نمایشگاه کتاب ۹۸ حضور داشتند.

امسال

امسال در حدود ۲۵۰۰ ناشر داخلی، ۳۰۰ ناشر دیجیتالی، ۱۰۰ ناشر خارجی و ۱۰۰ ناشر عربی در نمایشگاه کتاب ۹۸ حضوری فعال داشتند در بخش کودک و نوجوان ۲۵۰ ناشر با ۴۰ هزار عنوان کتاب حضور داشتند.

انتشارات ستاره جاوید(ناشر تخصصی  ادبیات )انتشارات ستاره جاوید، نمایشگاه کتاب

انتشارات ستاره جاوید(ناشر تخصصی  ادبیات ) تا کنون  با جذب دهها عنوان کتابدر زمینه های  مختلف شعر ، داستان، ادبیات کودک ونوجوان و ادبیات پایداری گامی هرچند کوچک برای اعتلای  فرهنگ اصیل پارسی و اسلامی و نشر آثار نویسندگان و شعرای جوان این مرز و بوم برداشته و امید است با حمایت شما نویسندگان و شعرای گرامی بتوان آثار ارزشمندی را برای جامعه فرهنگی ایران زمین به یادگار گذاشت.

این انتشارات

انتشارات ستاره جاوید نیز توانست  در سی و دومین نمایشگاه  بین المللی کتاب تهرانسی و دومین نمایشگاه کتاب تهران،انتشارات ستاره جاوید با ۵۲ عنوان کتاب که غالبا” از نویسندگان کتاب اولی ست  شرکت کند و این حضور نشان از عزم راسخ مدیریت انتشارات در ادامه راهی که آغاز کرده است می باشد.
عناوین کلی کتابهای راه یافته به نمایشگاه  عبارتند از:ادبیات کودک و نوجوان: ۷عنوان داستان کوتاه :۱۵ عنوان رمان:۴ عنوان شعر :۲۲عنوان ادبیات پایداری:۴عنوان

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید تهیه کنید