غلامرضاابراهیمی

غلامرضاابراهیمی مدیر انتشارات ستاره جاوید

غلامرضاابراهیمی (رضای بیرجندی) مدیرانتشارات ستاره جاوید به مناسبت اولین سالروز تاسیس این انتشارات مراتب تشکر و سپاس خود را ازاساتید و نویسندگان نو قلم و شاعرانابرازکرد.
پیشکسوت و شعرای جوانی  که اعتماد کردند و کتب ارزشمند خود را جهت چاپ به این انتشارات سپردند ، اعلام داشت .

غلامرضاابراهیمی ابراز امیدواری کرد

وی ابراز امیدواری کرد که با توکل به خداوند سبحان انتشارات ستاره جاوید با حدود 30 عنوان کتاب چاپ اول در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیداخواهد کرد.

عناوین کتب

غلامرضاابراهیمی بیان کردتا کنون بیست و هفت عنوان کتاب در انتشارات ستاره جاوید برای انجام بررسی کارشناسی پذیرفته و پس از
پذیرش در مراحل مختلف چاپ قرار گرفتند.
1-سرزمین بکر نگاه تو
2-زخم های پاییزی
3-تنها کنارسایه خود ایستاده ام
4-آخرین تصویر اقیانوس
5-اندوه دریا
6-خاطرات گمشده
7-در لحظه دلواپسی
8-در کوچه باغ نور-شاعر غلامرضاابراهیمی
9- کاش همه دیوارها پنجره بودند
10-سبدسبد ستاره
11-ثانیه های خیس
12-گلنار
13-مسخ
14-ماه و ماهان
15-راهنمای داستان نویسی آسان
16- صدای سکوت
17-من هنوز منتظرم
18-بر مزار خودم
19- یه آسمون ستاره-شاعر غلامرضاابراهیمی
20-قطاری با خاطره های مست
21-گریه های بی امان
22-وقتی خورشید خندید
23-طهران تا تهران
24-تهران از طهران
25-فصل بارانی
26-نقاشی خط خطی
27- در کوچه باغ بیرجند
غلامرضاابراهیمی بیان کردت کتب چاپ شده در حوزه ادبیات شامل داستان و رمان ،شعر،ادبیات پایداری و کودک و نوجوان است.

بیشتر بدانید

بیوگرافی و معرفی: غلام رضاابراهیمی(رضای بیرجندی)در یکم فروردین ۱۳۴۹در خانواده ای متوسط در شهرستان چناران از توابع مشهد به دنیا آمد، پدرش محمدحسین ابراهیمی و مادرش مرضیه قائمی اصالتا” از بخش خوسف بیرجند بودند.

تحصیلات 

همچنین در بیوگرافی و معرفی غلام رضاابراهیمی میتوان گفت که پس از اتمام تحصیلات ابتدایی به خاطر بیماری مادرش به همراه خانواده به شهرستان بیرجند نقل مکان کرد .رضا در فواصل سالهای ۱۳۶۴ لغایت ۱۳۶۸ دوبار بصورت داوطلبانه برای دفاع از کشورش به جبهه رفت.تحصیلات متوسطه را در سال ۱۳۶۸در دبیرستان دکتر مصطفی چمران بیرجند به اتمام رساند و ی در  سال ۱۳۶۸ درکنکور سراسری شرکت و در رشته دکترای دامپزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شد.و پس از طی دوره درسال ۱۳۷۴ از دانشگاه تهران دانش آموخته شد.او در این سال گرفتار مسئله عاطفی شد. او برای فائق آمدن و رهایی از این مسئله ترجیح داد مدتی را دور از وطن و به کنکاش درون خویش بپردازد،کنکاشی که چندین سال طول کشید.
او خدمت مقدس سربازی را در ارتش ج ا ا  در منطقه آذربایجان غربی (شهرستان پیرانشهر) در سال۱۳۷۵انجام داد سپس به مدت سه سال در سازمان دامپزشکی کشور در مناطق محروم استانهای کرمانشاه(اسلام آباد غرب،کنگاور و صحنه)و سپس در مناطق محروم استان خراسان رضوی(رباط سنگ و کدکن )به خدمت مشغول شد.

ازدواج

او در سال ۱۳۷۷ ازدواج کرد.پس از مدت کوتاهی که در بخش خصوصی دامپزشکی در شهرک صنعتی توس مشهد کار کردبه پیشنهاد یکی از دوستانش راهی تهران و در سال۱۳۷۹به استخدام اداره دامپزشکی نیروی زمینی ارتش  در آمد و در تهران ساکن شد.