تایپ

تایپ سریع با کمترین هزینه. انتشارات ستاره جاوید

تایپ سریع کردن شاید در یک نگاه بسیار ساده بنظر برسد اما دارای اصول بسیار تکنیکی است.تایپ زمانی سریع انجام میشود که به حالت ۱۰ انگشتی انجام بگیرد که این امر خود نیاز به تخصص دارد.
بسیاری از ایتم‌ها در Word و یا دیگر نرم افزارهای تایپ وجود دارد که مختص به رفرنس دهی،منابع نویسی،شماره گذاری عکس ها، حاشیه گذاری و بسیاری موارد دیگر می باشدکه تنها یک تایپیست حرفه ای از کاربرد آنها آگاهی داشته و به این ترتیب بر دقت و سرعت کارش افزوده خواهد شد. همچنین، برخی از رشته ها نیاز به فرمول نویسی دارند که تنها توسط نرم ابزارهای تخصصی تایپ قابل نگارش هستند.زمانی که شما مهارت کافی نداشته باشید این فرمول نویسی ها و یا ساخت یک جدول و یا نمودار که توسط تایپیست حرفه ای در عرض چند دقیقه انجام میشودبرای شما ساعتها زمان بر خواهد بود. تایپ در سریعترین زمان و با کمترین هزینه در مرکز خدمات تایپ ستاره جاوید انجام می شود

از انتشارات ستاره جاوید دیدن نمائید

بیشتر بدانیم

تایپ یا تایپ کردن به عمل نوشتنی که به وسیلهٔ انگشتان دست و صفحه‌کلید یا هرنوع ماشین‌تحریر صورت می‌پذیرد گفته می‌شود.به دلیل آن که امروزه اغلب اسناد و نوشتارها به صورت الکترونیکی است؛ تایپ اهمیت زیادی دارد چراکه تایپ مهم‌ترین وسیله در راستای نوشتن الکترونیکی می‌باشد و متداول‌ترین تایپ به وسیله صفحه‌کلید «QWERTY» صورت می‌پذیرد. از این رو تسلط بر این صفحه‌کلید اهمیت زیادی دارد که امروزه با یادگیری تایپ ده‌انگشتی این کار را انجام می‌دهند. با یادگیری تایپ ده‌انگشتی شما به راحتی و با سرعتی بیش از نوشتن با قلم می‌توانید بنویسید.

تایپ ده‌انگشتی

به تایپی که در آن هر کلید را تنها یک انگشت می‌فشارد و هر انگشت وظیفه فشردن چند کلید را دارد. تایپ ده‌انگشتی باید بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید و رعایت قواعدآن صورت پذیرد.