تایپ

تایپ فوری و ارزان برای دانشجویان انتشارات ستاره جاوید

چنانچه دچار کمبود وقت تایپ فوری برای زمانی که دچار کمبود وقت و مهارت کافی در تایپ هستید و از طرفی نیازمند این می باشید که تایپ شما هزینه مناسبی در برگیرد،بهترین راه این است که برای یک تایپ فوری ارزان با مرکز خدمات ستاره جاوید ارتباط برقرار کنید.

مرکز خدمات تایپ ستاره جاوید

امروزه مرکز خدمات تایپ ستاره جاوید که با پکیجی کامل از سرعت، دقت و هزینه مناسب می باشد، با ده هاتایپیست حرفه ای با توانایی تایپ ۱۰انگشتی، روزانه ده ها سفارش تایپ را با فرمتهای مختلف فایل صوتی، تایپ از Pdf و یا عکس، روزنامه، کتاب، مقاله، به صورت آنلاین ثبت کرده و به انجام میرساند.

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید دیدن نمائید

بیشتر بدانیم

تایپ یا تایپ کردن به عمل نوشتنی که به وسیلهٔ انگشتان دست و صفحه‌کلید یا هرنوع ماشین‌تحریر صورت می‌پذیرد گفته می‌شود.به دلیل آن که امروزه اغلب اسناد و نوشتارها به صورت الکترونیکی است؛ تایپ اهمیت زیادی دارد چراکه تایپ مهم‌ترین وسیله در راستای نوشتن الکترونیکی می‌باشد و متداول‌ترین تایپ به وسیلهصفحه‌کلید «QWERTY» صورت می‌پذیرد. از این رو تسلط بر این صفحه‌کلید اهمیت زیادی دارد که امروزه با یادگیری تایپ ده‌انگشتی این کار را انجام می‌دهند. با یادگیری تایپ ده‌انگشتی شما به راحتی و با سرعتی بیش از نوشتن با قلم می‌توانید بنویسید.

تایپ ده‌انگشتی

به تایپی که در آن هر کلید را تنها یک انگشت می‌فشارد و هر انگشت وظیفه فشردن چند کلید را دارد. تایپ ده‌انگشتی باید بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید و رعایت قواعدآن صورت پذیرد.