تایپ

تایپ فوری و ارزان قیمت و با ضمانت انتشارات ستاره جاوید

تایپ فوری و ارزان قیمت و تضمینی ستاره جاوید.وقتی شما سفارش تایپی را به  مرکز خدمات تایپ ستاره جاوید می دهید میتوانید کاملا مطمئن باشیدکه تمام متون تایپ شده بدون کوچکترین غلط املایی، با بالاترین دقت و چینش متناسب انجام خواهد گرفت.
سیاست های کاری موسسه به این صورت است که تسویه حساب با تایپیست تا زمانیکه بی نقص بودن کار بر مسئولین زیربط اثبات نگردد، انجام نمیشود. کار قبل از ارسال به مشتری توسط ناظر موسسه کنترل شده و بازخوانی کلمه به کلمه انجام میگیرد.

وقت با ارزش است

وقت با ارزشتان را صرف تایپ مطالب خود ننمایید. آنلاین سفارش تایپ دهید و پس از تحویل فایل، تسویه حساب نمایید. ارتباط فوری با ما از طریق تماس، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام امکان پذیر می باشد. تایپ فوری فارسی و لاتین، تایپ دست نویس، تایپ جزوه، تایپ فایل صوتی، تایپ ریاضی و فرمول، تبدیل pdf به ورد
بنابراین با یک تضمین صدرصدی در جلب رضایت شما این اطمینان داده میشود که چنانچه یکبار این موسسه را امتحان کنید برای همیشه از مشتریان ثابت ما خواهید بود.

بیشتر بدانیم

تایپ فوری یا تایپ کردن سریع به عمل نوشتنی که به وسیلهٔ انگشتان دست و صفحه‌کلید یا هرنوع ماشین‌تحریر صورت می‌پذیرد گفته می‌شود.به دلیل آن که امروزه اغلب اسناد و نوشتارها به صورت الکترونیکی است؛ تایپ اهمیت زیادی دارد چراکه تایپ مهم‌ترین وسیله در راستای نوشتن الکترونیکی می‌باشد و متداول‌ترین تایپ به وسیله صفحه‌کلید «QWERTY» صورت می‌پذیرد.
از این رو تسلط بر این صفحه‌کلید اهمیت زیادی دارد که امروزه با یادگیری تایپ ده‌انگشتی این کار را انجام می‌دهند. با یادگیری تایپ ده‌انگشتی شما به راحتی و با سرعتی بیش از نوشتن با قلم می‌توانید بنویسید.

تایپ ده‌انگشتی

به تایپی که در آن هر کلید را تنها یک انگشت می‌فشارد و هر انگشت وظیفه فشردن چند کلید را دارد. تایپ ده‌انگشتی باید بدون نگاه کردن به صفحه‌کلید و رعایت قواعد آن صورت پذیرد.
از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید تهیه کنید