منیژه بختئ

منیژه بختو نویسنده ای با آینده ای درخشان

منیژه بختو فرزند ولی در دومین روز از فروردین سال  ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود.در یک خانواده ی متدین در شهر رشت و در استان زیبای گیلان.او از همان ابتدای زندگی همراه با خانواده اش در شهر آستانه اشرفیه زندگی می کند.

دبیرستان  را ناتمام گذاشت

منیژه تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان ناتمام گذاشت و در سن ۱۸ سالگی ازدواج کرد..اماّ هیچگاه تسلیم شدائد روزگار نشد. و همیشه به پرواز می اندیشید.ایشان در سال ۹۱ به مدت چهار سال به تهران مهاجرت کردند و مجددآ به آستانه اشرفیه بازگشتند…

طبع شعر گفتن با او زاده شده است

طبع شعر گفتن با او زاده شده است .او در قصر بلورین تنهایی خویش  می نویسد آنچه را که طبیعت به او الهام می کند .
او به نوشتن ادامه داد تا اینکه استاد عباس عابد ساوجی در شهریور ماه سال ۹۶ از لابه لای صفحات مجازی  به استعداد وی پی برد.
او اشعارش را به رشته ی تحریر درآورد و اولین اثر خود را با عنوان “سی و چند سالگی”  با محتوی شعر سپید با تشویقات ایشان تکمیل و در این راه از  حمایت  و همراهی مدیریت انتشارات ستاره جاوید برخوردار شد  .

در  واپسین روزهای ماه مهر ۱۳۹۷  “سی و چند سالگی”  به چاپ رسید.او در قفس روزگار همیشه به پرواز می اندیشد و این اولین تجربه ی اوست

کتابی که آن را زندگی کرده است

سی و چند سالگی کتابی ست که تمام صفحات  آن را زندگی کرده است… وی هم اکنون در حال ادامه ی تحصیل و نوشتن کتاب شعر سپید دوم خویش است.و همچنین نوشتن شرح زندگی بانوی گیلانی که برگرفته از زندگی واقعی فرد مورد نظرش است را نیز در دست اجرا دارد….امید است که کتابهای بیشتری از این نویسنده به چاپ برسد.
فروشگاه اینترنتی کتاب ستاره جاوید

2 thoughts on “منیژه بختو نویسنده ای با آینده ای درخشان

  1. با سلام…. کتابی فوق العاده با حس و حال این روزهای بانوان ایران…
    با تشکر فراوان..

Comments are closed.