هزار خرده سکوت

هزار خرده سکوت به نفع بیماران به فروش می رسد

به گزارش رک نیوز:  هزار خرده سکوت در عصر چهارشنبه رونمایی شد  بهروز کارخانه ای با بیان اینکه نویسنده این کتاب با نگارش و فروش آن،کار بزرگی انجام داد، اظهار کرد: این نویسنده و خبرنگار، تمام عوائد فروش کتاب خود را به مجمع خیرین سلامت اهدا کرده است.

بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه امروز جهان برای کسانی که امور خیریه انجام می‌دهند، ارزش قائل است،

بهروز کارخانه‌ای یادآور شد: این کار خیر جهات مختلفی دارد و یک ساختار جهانی، کار بخشندگی را ارزیابی می‌کند و معیار جهانی بخشش را تعریف می‌کند.

کارخانه‌ای در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب گفت:این نمایشگاه از علایق من است و به کتاب و کتابخوانی ارادت ویژه دارم و برگزاری این نمایشگاه را به فال نیک می‌گیرم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز اظهار کرد:

فرشته اکبری مؤلف کتاب هزار خرده سکوت، (که به تازگی توسط انتشارات ستاره جاوید به چاپ رسیده است ) حاضر شد با انتشار اشعارش، خود را در معرض قضاوت و نقد قرار دهد. مهرداد حمزه با بیان اینکه چاپ کتاب جسارت می‌خواهد و امیدواریم این جسارت در او ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: اکبری از خبرنگاران خوب استان و بسیار دقیق و حرفه‌ای است و امیدواریم فرصت برای دیگر خبرنگاران استان نیز فراهم شود که بتوانند آثار خود را چاپ کنند. حمزه همچنین تصریح کرد: فروش این کتاب به طور کامل به نفع بیماران سرطانی به فروش می‌رود و خانه مطبوعات استان نیز در حمایت از این نیت خیرخواهانه، تعدادی از نسخ کتاب را خریداری می‌کند.

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید دیدن نمائید